If i could fly, I would!

Hallå bloggen! Vad händer? Idag har jag inte gjort ngt speciellt lillasyrran började tredje klass idag. Själv börjar både jag och Emma på måndag och Emma ska börja gymnasiet! Hoppas det går bra där för henne. När jag själv började gymansiet för ca 2 år sedan kom jag i håg hur det var... Man kände ju knappt något folk man var så himla blyg. Var för sig själv och vågade liksom inte komma ut ur sitt skal. Jag kan erkänna att jag var så nervös att jag trodde att jag skulle shita på mig!! Och det kommer ut två år senare.. Menmen efter några dar så började man prata mer och mer med klasskamraterna och ville lära känna de ännu mer. Och det finns ju alltid några riktiga rötägg som man skulle tvingas gå med i två år! Men som tur är träffade jag en riktig trevlig tjej som när jag tänker på ibland... Hur fan har man klarat sig utan den här personen! Vi är bästa vänner idag och jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten när vi tar studenten nästa sommar! Du vet vem du är och ville bara säga att jag älskar dej, och att du alltid har en plats i mitt hjärta!! <3<3 Jag kan prata om precis allt med dej.. Och det är jag väldigt glad över. för Oboy vad mycket kul vi har tillsammans vi har såå sjuk humor båda två!!!!! Och galna utekvällar som ärligt har varit de bästa i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0