Sommarlovet slut....

Jaha, då var sommaren officiellt över för den här gången känns liiite sorglit att skriva detta nu men i morgon börjar jag sista året på gymnasiet och har nu minnen från denna sommaren som lite dålig och framförallt många rooliga minnen med släkt och vänner! Guud vad jag har haft kul i sommar var på bakken med mina kineser till kusiner. Många släktmiddagar som var roliga! Ser tillbaka på denna sommar med blandade känslor då början inte var så rolig om man inte säger mer än så..... Nära och kära vet vad jag menar.

Men nu ska jag inte skriva mer än det blir så deppig när man pratar om dåliga minnen. Fast en sak den här sommaren kommer man aldrig att glömma..

22 juli 2011 om jag säger så.... Väldigt sorgliga minnen många döda i explosionen i Oslo. Massakern på Utöya kommer vi alltid att minnas. Tråkigt men sant.

God natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0