Sommarloov!

Japp, Nu har jag äntligen sommarlov och det märks vääldigt bra på vädret! Varför ska det alltid bli sånt skitväder när man får lov från skolan. När man väl är i skolan ja då är det 30 grader varmt strålande solsken och vindstilla!! Osså regnar det och solen gömmer sig den första halvan av sommaren!! Men men vad ska man göra.. Om man ändå kunde bestämma över vädergudarna........

Idag har jag varit på Max och ätit lunch med pappa systrarna Emma& Nora. Sen åkte vi hem var hemma en timme ungefär, hämtade vår kära moder på jobbet ut till väla en runda för att kolla in rean. Min snälla mamma lät mig köpa en liten grej svarta mjukisbyxor på H&M för ca 50 kr. Sen Maxi och handlade lite mat blev n super god kycklingsallad med pasta i yummie!

I morgon har vi bestämt att om det blir fint väder dvs inte regnar så ska vi ut och plocka egna jordgubbar!! Mysigt va! Men först blir det en tur till gymmet i morgon bitti. Well welll... See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0