Längesedan jag skrev..

Jaha, då ska jag börja skriva i bloggen regelbundet igen. Ska bli bättre på att uppdatera i promise!
Vad händer ikväll? Den sprillans nya säsongen av 2 och en halv män har premiär på sexan, Ashton Kutcher blir ersättare för Charlie Sheen som blev sparkad efter att ha kritiserat producenten för serien. Funderar om man ska se det eller inte och ge er läsare en recension efter.... Vad tycks?

Ledig från skolan idag och går bara halva dagen i morgon guud så skönt. Mamma drar till Kina om en vecka eller två.. är inte såå säker. Har chillat hela dagen idag tagit det lugnt och spelat WII med syrrorna. Och jag kan ju säga att jag är SÄMST på mariokart spelet... Kom sist på alla banorna inklusive den lättaste. Blev så inne i spelet att jag skrek när det inte gick vägen. Höll på att kasta kontrollen i marken!!! ;) Menmen nu ska jag dra ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0