Ny vecka, nya tag!

Jaha, då var det måndag igen och början på en ny skolvecka. Sista veckan på praktiken på Dunker Bar& Matsalar my god vad kul jag har haft det där! Kommer kännas sorgligt att lämna de roliga kollegerna.....

Helgen... vad hände? Jag kolla på Idol i fredags och blev sååå arg för att Denise åkte ut. Hur kunde hon? Var den bästa den fredagsfinalen, alla andra tappade texten men hon var den enda som faktiskt kunde hela sin låt!
Och Linni var ju bara sämst!!!! Tappa mest text av alla men hon hade ju valt Om Sanningen Ska Fram med
Eric Amarillo. Han satt i publiken oxå tänk när man får chansen att träffa den artisten vars låt man ska framföra.. Varför in helvete pluggar man inte mer på texten!? Så jävla pinsamt för henne! Jag hade skämts shitmycket.......

Jajja, ska strax ha religon med min klass sen så till H-Matsalen på skolan för att fixa en grej.... Inte så kul men hoppas på goda resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0