Farmor <3

Hej allihopa! Var så längesedan jag bloggade men ska försöka blogga nu regelbundet. Vad har hänt sen sist jag skrev?? Ja, hela november och halva december blev min farmor sjuk och fick en stroke i början på november, sen återhämtade hon aldrig sig från den stroken... Och den 13 december 2011 kl 02:30 på natten dog hon... Det raserade hela min värld och jag var o hälsade på henne några dagar innan hon dig och sa till henne när jag gick. Jag kommer snart och hälsar på dig.... Men det hann jag aldrig hon dog. Jag kom i håg när min mamma berättade det för mig. Hon kom upp till mitt rum kl 6 på morgonen och skulle väcka mig, hon lade sin hand på min rygg och sa att farmor dog i natt. Det första som jag sa var: nej nej nej! Varför skulle det hända? Men hon sa att farmor lider inte mera hon var så dålig sista tiden och man väntar sig inte att vakna upp till ett besked där man får reda på att någon har dött. Skulle till tandläkaren samma morgon kände nartuligtvis inte för att gå dit. Men träffade en gammal klasskompis på tågstationen och vi pratade lite. Hon frågade hur det var och jag sa inte så bra, min farmor dog i natt. Och det kändes så skönt att ha en barndomskompis som kramade om mig och visste hur det kändes! Sen kunde jag inte gå till skolan utan behövde vara hemma och försöka landa i det hela.. Det enda jag gjorde den dagen var att kolla på tv två timmar och gråta. Sen sov jag några timmar efter pratade jag med min bästa vän och mådde lite bättre iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0