Färdig!

Ja, idag blev vårt projektarbete officelt färdigt redovisningen gick superbra enligt mig! Sen var vi på parapeten och preppade lite inför i morgon då vi har en beställning med en massa pensionister som jag säger.... Hursom helst känns sååå skönt att slippa tänka på projekt arbetet och alla måsten i samband med det.
Efter skolan så åkte jag och fyra till från klassen till Perrongen och hämtade våra balbiljetter! Så nu har jag den i min skolväska och längtar supermkt till den 31 maj då balen äger rum! En vecka efter det är det dags för studenten! Längtar supermkt och nu är det inte långt kvar tills det smäller! :)) Happyface!
Nu ska jag dra är jätte trött satt uppe med mina vänner till kl 12 i natt och jobbade med projektet och kom inte i säng förrens halv ett...
En stor grej avklarad denna vecka nu är det bara fackprovet kvar på fredag! Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0